Stolačka 8,  011/2652-385, 069/2652-385,   011/2653-156

Dekarbonizacija

Zaprljana unutrašnjost motora, rezultat naslaga ugljenika velika je pretnja performansama Vašeg motora!

Izvršite dekarbonizaciju motora u našem servisu sa najnovijom metodom čišćenja.

Mašina za čišćenje ugljenika

Andjelkovic
Dekarbonizacija11
Dekarbonizacija 09
Dekarbonizacija 04

Koristeći našu mašinu za dekarbonizaciju sa vodonikom, tehničar u našem centru za čišćenje ugljenika, ukloniće gotovo sav nakupljen ugljenik u roku od 30 do 90 minuta u zavisnosti od kubikaže motora i on će raditi kao nov.

Mašina za čišćenje ugljenika ima izvanredan kapacitet čišćenja. Ovom naprednom tehnologijom, razvijenom tokom više godina, postižu se vrhunski rezultati. Vodonik se ubrizgava kroz usisne cevi za vazduh, sagorevajući do 75% naslaga ugljenika koji sprečavaju dobar rad vašeg motora.

Dekarbonizacija 03
Dekarbonizacija 05
Dekarbonizacija 08
Dekarbonizacija 06
Dekarbonizacija 07
 

Mašina automatski upravlja impulsnim protokom vodonika. Kako ste videli na snimku, mašina za DEKARBONIZACIJU je brza, efikasna i potpuno autonomna.

Savet, za najbolje rezultate, preporučujemo Vam da nakon tretmana čišćenja ugljenika odete na 25 do 30 minuta vožnje u niskom stepenu prenosa (iznad 3000 o / min) kako biste uklonili preostali ostatak ugljenika iz izduvnih gasova.

SAČUVAJTE VAŠ MOTOR U DOBROJ KONDICIJI, KAO PREVENTIVNU MERU, URADITE DEAKARBONIZACIJU SVOG MOTORA NA SVAKIH 15.000 KM ILI JEDNOM GODIŠNJE.

Zašto se motor zaprlja?

KAKO NASTAJE ZAPRLJANOST MOTORNOG PROSTORA?

Taloženje ugljeničnih naslaga je izazvana zbog slabog izbacivanja nesagorelog ugljenika. Gužve u saobračaju konstantan režim stop and go (stani i kreni), spora vožnja zbog zakonskih ograničenja brzine, vožnja pri malim brzinama radi uštede goriva, kvalitet goriva kao i zakon o zaštiti životne sredine. Ovo su bitne stavke koje utiču na zaprljanost u unutrašnjosti motora, njegovih elemenata za ubrizgavanje i kompletnog izduvnog sistema.

Učinak ovakvog koriščenja vozila su naslage ugljenika koje se talože direktno na: vrh svećica, dizne/brizgaljke, ventile, čela klipa kao i oko karika klipa, izduvnim kanalima u glavi motora, EGR ventilu, turbopunjaču (turbina), izduvnoj grani auspuha i zapušenje DPF/FAP i katalizator filtera.

Dekarbonizacija01
Dekarbonizacija02
Dekarbonizacija03
Dekarbonizacija04
Dekarbonizacija05
Dekarbonizacija06
Dekarbonizacija07
Dekarbonizacija08
Dekarbonizacija09
Dekarbonizacija10

U prošlosti vozačima je bilo mnogo lakše, zagušenje motora rešavali su  izlaskom na autoput kako bi uz veće brzine izbacili garež (naslage ugljenika) i omogučili motoru bolji rad.

Međutim, to više nije moguće s obzirom na savremene saobraćajne propise radi bezbednosti saobraćaja na putevima.

SAČUVAJTE VAŠ MOTOR U DOBROJ KONDICIJI, KAO PREVENTIVNU MERU, URADITE DEAKARBONIZACIJU SVOG MOTORA NA SVAKIH 15.000 KM ILI JEDNOM GODIŠNJE.

Image124
Image125

DAJTE SVOM MOTORU DOBRO ČIŠČENJE KAKVO ZASLUŽUJE KORISTEĆI NAŠU NAJSAVREMENIJU MAŠINU ZA DEKARBONIZACIJU, CARBON CLEANING.

Kako funkcioniše čišćenje?

Mašina za dekarbonizaciju motora je jednostavna za upotrebu, brza, efikasna i potpuno autonomna. Ona automatski upravlja protokom vodonika.

Mašina za dekarbonizaciju, omogućava podizanje temperature sagorevanja da bi se pokrenula piroliza, u suštini hemijska reakcija koja služi za sagorevanje, raspadanje i uklanjanje naslaga ugljenika. Da bi započeli čiščenje, uključimo mašinu u električnu mrežu, postavimo crevo za izbacivanje gasa vodonika (H2 hidrogen) tako što ćemo skinuti  poklopac filtera za vazduh i postaviti crevo direktno u usisnu granu za vazduh. Podesićemo tajmer na određeno vreme trajanja čišćenja, vreme varira u zavisnosti od nivoa zaprljanosti i zapremine (kubikaže) motora i započeti sagorevanje ugljenika.

Dekarbonizacija 10
Dekarbonizacija 04
Dekarbonizacija12

Dok traje proces dekarbonizacije motor treba da radi u praznom hodu. Prilikom dekarbonizacije izlazi crni i beli dim iz izduvnog sistema (auspuha). Ovo nam pokazuje da je proces čiščenja u toku. Kada motor prestane da izbacuje zaprljani dim iz izduvnog sistema, čišćenje je završeno. Nakon čišćenja motor treba isturirati odnosno viša puta dodati gas između 2500-3000 o/min kako bi izbacio još zaprljanog gasa.

I na kraju, za najbolje rezultate, preporučujemo vam da nakon tretmana čišćenja ugljenika odete van gradske gužve na 25 do 30 minuta vožnje. Prilikom vožnje koristite niže stepene prenosa da bi postigli obrtaje iznad 3000 o/min, na taj način ukloničete i preostale ostatke sagorelih ugljenika iz motornog i izduvnog sistema.

SAČUVAJTE VAŠ MOTOR U DOBROJ KONDICIJI, KAO PREVENTIVNU MERU, URADITE DEAKARBONIZACIJU SVOG MOTORA NA SVAKIH 15.000 KM ILI JEDNOM GODIŠNJE.

 

Dekarbonizacija 14
Dekarbonizacija 12

Vodonik

Vodonik

Iako ga ima puno u svemiru, vodonik je gas koji se obično nalazi u kombinaciji sa drugim atomima, najčešće kao element u vodi, nafti i prirodnom gasu. Vodonik se smatra energetskim vektorom, koji se uglavnom koristi u industriji, preradi hemikalijama. U današnje vreme na vodonik se gleda kao na potencijal koji ima veliku ulogu za životnu sredinu u budućem energetskom pejzažu. Vodonik ima vrlo visoku gustinu energije, tj. u sebi sadrži puno energije u maloj masi.

Učešče vodonika u procesu sagorevanja

Učešče vodonika u procesu sagorevanja

Vodonik se odlikuje velikom reaktivnošću i brzinom sagorevanja čak pet puta većom od goriva. Doduše, vodonik ima širi opseg zapaljivosti od ostalih goriva. Zbog ovih karakteristika, dodavanje čak i male količine vodonika u smešu gorivo-vazduh povećava brzinu sagorevanja.

Mnoge kvantitativne i eksperimentalne studije rađene o uticaju dodavanja vodonika u motore sa unutrašnjim sagorevanjem (na bazi benzina ili dizela) došle su do zajedničkog zaključka da:

  • smanjuje trajanje procesa sagorevanja
  • povećava toplotnu efikasnost
  • sagoreva, raspada se i uklanja naslage ugljenika

Uštedite novac dekarbonizirajte svoj  motor

Image124
Image125

Najjeftinija opcija, bez potrebe za demontažom i zadržavanjem dužeg vremena u  servisu, a koja je alternativa zameni delova, je dekarbonizacija sa odgovarajućom mašinom za čišćenje ugljenika. Ova usluga deluje kao preventivni tretman, preporučuje se na svakih 15.000 km, ona takođe može da reši i postojeće probleme u motoru.

Čiščenjem unutrašnjosti motora, sistemom dekarbonizacije uspešno se rešavaju veliki problemi uzrokovani naslagama gareži, produžava se radni vek delovima na koje utiču naslage gareži. Dekarbonizacijom postižemo:

  • Uklanjanje naslaga ugljenika
  • Smanjenje buke motora
  • Vračanje kompresije u cilindrima motora
  • Bolji obrtaji i življi rad motora
  • Smanjenje potrošenje goriva
  • Kvalitetnu emisiju izduvnih gasova

Image124
Image125

 Stolačka 8, 011/2652-385, 069/2652-385069/2682-357 011/2653-156

Copyright © 2021 - All Rights Reserved - Auto centar ANĐELKOVIĆ. Izrada sajta Lazacom